Deel III - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sander Hak - WaarBenJij.nu Deel III - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sander Hak - WaarBenJij.nu

Deel III

Door: WSH

Blijf op de hoogte en volg Sander

30 Augustus 2015 | Australië, Sydney

Haai

Gek genoeg heb ik weinig nieuws te melden, alleen dat ik naar Blue Mountains National Park geweest ben zaterdag. Het was een mooie dag en de zon scheen dus ik probeerde vroeg op te gaan om daar lekker vroeg te zijn. Ik was verslapen dus ik ging pas rond half 10 weg. En eerst moest ik nog even een tolpasje regelen wat weer een extra half uur kostte. Omdat het maar 2 uurtjes rijden was, was ik er gelukkig lekker snel. Het uitzicht was er super en omdat het best lekker weer was kon je ook heel ver kijken. Maarjaa, daar blijf je ook niet de hele dag staan kijken dus ik nog een stuk verder gereden naar een ander uitzichtpunt. Dat heette Evan’s look out. Daar zag je het van een andere hoek. Toen was het ongeveer 3 uur alweer en ik wilde de zonsondergang ook zien, dus ik had nog tijd over. Ik liep naar mn auto toe en zag toen precies de tourbus wegrijden dus toen ben ik daar een tijdje achteraan gereden. Dan zie je ook nog best leuke plekjes haha. Rond 5 uur nog even gegeten en daarna ging ik weer het uizichtpunt om de zonsondergang te zien. De zon gaat hier namelijk onder om ongeveer 6 – 7 uur. Omdat het daar nogal bergachtig is was de zon wel weg maar was het nog gewoon licht. De zon was dus gewoon achter de berg dus, ik had de zonsondergang wel wat meer spectaculair verwacht maar al met al was het zeker de moeite waard. Ik zet er wel een paar foto’s bij.

Misschien vraag je je af waarom ging je niet samen met iemand? Ik spreek heel veel gezellige mensen op zondagavond, maar daar ben ik in totaal nog maar 2 weken geweest dus met hun dingen doen komt nog:)

Voor de rest was het weer vorige week nogal regenachtig met onweer. Gelukkig is vandaag en gisteren weer lekker. Dus gisteren kon ik lekker de was buiten hangen haha.

Over doordeweeks kan ik niet veel nieuws vertellen. Ik doe dan gewoon mn ding. Maandag tot vrijdag met hele gezellige mensen en een top bedrijfje.

Mn inspiratie is weer eventjes op. Als je iets wilt weten, vooral vragen!

Toedeloee

Sander

  • 01 September 2015 - 20:59

    Opa En Oma Hak:

    Bedankt hoor Sander,we kunnen zo fijn met je mee genieten
    mooi al de foto's erbij!
    de hartelijke groeten van opa en oma,

  • 02 September 2015 - 16:46

    J&j:

    Hoi Sander,
    Leuk hoor om zo je evaringen te lezen! Mooie foto's hoor! Het is echt een mooi land.
    Lekker dat je nu zelf een auto hebt, kun je eens lekker gaan toeren!
    Heel veel succes met je stage!
    Groetjes J&J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië 2015-2016

Hiermee wil ik graag jullie een beetje op de hoogste houden van wat ik hier allemaal aan het doen ben.

Recente Reisverslagen:

23 November 2015

Deel XI

17 November 2015

Deel X

03 November 2015

Deel IX

19 Oktober 2015

Deel VIII

04 Oktober 2015

Deel VII
Sander

Ik ben op stage in Australië en hiermee wil ik jullie graag een beetje op de hoogte houden van de dingen die ik zoal doe.

Actief sinds 14 Aug. 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 4835

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 30 Januari 2016

Australië 2015-2016

Landen bezocht: